Aturam la privatització del servei de neteja de la CAIB
La denúncia presentada a Inspecció de Treball per l'STEI Intersindical ha tengut conseqüències immediates. L’Administració anuncia que traurà 37 places a oposició.
La denúncia presentada a Inspecció de Treball per l'STEI Intersindical ha tengut conseqüències immediates. L’Administració anuncia que traurà 37 places a oposició.
Avui 5 de desembre, les delegades de personal i el delegat de prevenció de riscos laborals de l’STEI Intersindical al Comitè d’Empresa del Personal Laboral de la CAIB, acompanyats del secretari d’Administració Autonòmica de l’STEI Intersindical, han presentat davant la Inspecció de Treball a les Illes Balears un escrit per denunciar que el Govern Armengol està substituint les netejadores laborals (empleades públiques) CAIB que es jubilen per personal de l’empresa privada. Avui també el Comitè d’Empresa del Personal Laboral ha denunciat públicament aquesta situació.
A l’STEI posam en marxa una innovadora eina de comunicació per al personal de neteja.
Amb el servei de missatgeria instantània Connecta STEI, rebràs via WhatsApp informació immediata d’obertura de tràmits (concurs de trasllats, comissions de serveis, interinitats, oposicions, etc.), actualitat laboral, cursos, etc.
Com t’hi pots apuntar? És molt senzill!
A l’STEI posam en marxa una innovadora eina de comunicació.
Amb el servei de missatgeria instantània Connecta STEI, rebràs via WhatsApp informació immediata d’obertura de tràmits (concurs de trasllats, comissions de serveis, interinitats, oposicions, etc.), actualitat laboral, cursos, etc.
Si ets afiliat o afiliada, tendrà el servei exclusiu de poder fer consultes a través del Connecta STEI.
Com t’hi pots apuntar? És molt senzill!
D’ençà de l’inici de les retallades, per no cobrir les necessitats de personal dels centres educatius, l’Administració posa com a excusa que la Llei de pressuposts requereix un informe que justifiqui que la cobertura és urgent i inajornable.
L’STEI Intersindical ha registrat un escrit per demanar que, en el cas dels col·lectius ATE i neteja dels centres educatius, s’entengui que aquesta urgència i inajornabilitat es produeixen sempre. L’informe, per tant, s’ha d’expedir de manera automàtica i immediata.
Aquest mecanisme permetrà cobrir totes les baixes i farà més àgil la gestió del departament de Personal de la Conselleria d’Educació.