Criteris per cessar personal interí

Aquesta instrucció regula els criteris que s'han d'aplicar per al cessament del personal funcionari i laboral interí al servei de l'Administració de la Comumitat Autònoma de les Illes Balears.

30 places d'auxiliar als CEIP

La Mesa Sectorial de Serveis Generals –en el marc de la bona feina de creació de noves places d’aquests darrers anys, i donant compliment a l’Acord marc que tenim signat a la Mesa Sectorial d’Educació– ha acordat crear TRENTA LLOCS d’auxiliar administratiu a diferents centres d’educació infantil i primària de les Balears. D’aquests, 24 estan adscrits a un sol centre, i els altres estan adscrits a dos; amb la qual cosa es dotarà de personal d’administració i serveis 36 centres.

S’han creat 20 llocs a Mallorca, 8 a Eivissa, 1 a Formentera i 1 a Menorca.

Per poder-les cobrir mitjançant comissions de servei (o, si es declaren desertes, amb personal interí), aquestes places s’hauran de dotar, cosa que Funció Pública s’ha compromès a tramitar progressivament. L’STEI Intersindical demana que es faci tan aviat com sigui possible.

STEI ConnectATE

A l’STEI posam en marxa una innovadora eina de comunicació.

Amb el servei de missatgeria instantània Connecta STEI, rebràs via WhatsApp informació immediata d’obertura de tràmits (concurs de trasllats, comissions de serveis, interinitats, oposicions, etc.), actualitat laboral, cursos, etc.

Si ets afiliat o afiliada, tendrà el servei exclusiu de poder fer consultes a través del Connecta STEI.

Com t’hi pots apuntar? És molt senzill!

  1. Instal·la el WhatsApp al teu mòbil.
  2. Guarda el número 652392371 a la teva agenda de contactes amb el nom STEI ConnectATE.
  3. Envia un missatge de whatsapp al número 652392371 (si ho fas des del mòbil, fes clic al número anterior) de whatsapp amb la paraula CONNECTA, indicant el teu nom, llinatges, DNI, centre de treball (o atur), illa, sector i professió.
Llegeix més...

Informacions recuperació drets, complement per IT, paga extra i Oferta pública Ocupació

Resum de la Mesa Sectorial de Serveis Generals dels dies 1 i 5 de desembre de 2016 (Aquestes mesures, segons el conveni també seran d’aplicació al personal laboral).

  1. Ratificació de l’acord relatiu a situacions de caràcter excepcional.

Es ratifica l’Acord del Consell de Govern de 30 de setembre de 2016 pel qual s’amplia les situacions d’incapacitat laboral en què els treballadors de la CAIB poden rebre el 100 % de les seves retribucions introduint el supòsit de malaltia greu pel qual una baixa superior a 5 dies d’absentisme podrà ser compensada fins al 100 % del sou des del primer dia.

Aquest acord produirà efectes a partir de l’1 de gener de 2017.

  1. Calendarització de la recuperació dels dies de permís per assumptes particulars per antiguitat i dies addicionals de vacances

La recuperació d’aquests dies es farà de manera gradual d’acord amb el calendari següent:

Llegeix més...