Sidebar

  • Portada general
FacebookTwitter
STEI Autonòmica STEI Autonòmica
  • Informació general
  • Serveis Generals
    • Personal funcionari
    • Personal laboral
  • Sector públic
    • IBANAT

Mesa Sectorial de Serveis Generals: l'Administració ha passat la capoladora

Detalls
Informació general
10 Mai 2020

Finalment, avui diumenge a les 11 h s’ha reprès la sessió de la Mesa Sectorial de Serveis Generals, forçada per la pressa de l’Administració per aprovar un protocol de desescalada per a funcionaris i laborals de Serveis Generals i personal del sector públic instrumental.

Com a conseqüència d’això, demà s’haurà d’incorporar molta gent al seu lloc de feina presencial, sense unes mesures de protecció de la seguretat i la salut adients.

L’Administració no ha fet ni l’esforç de dur un document nou. Només ha modificat, de veu, una frase del seu document original. Tots els sindicats hi han votat en contra.

Llegeix més...

Funció Pública confon la desescalada amb tornada obligatòria i generalitzada a la feina presencial

Detalls
Informació general
09 Mai 2020

Des de dijous mantenim reunions intenses de la Mesa Sectorial de Serveis Generals, en què participen els sis sindicats i l’Administració.

No ens agraden ni el fons ni les formes amb què l’Administració enfoca aquest període que anomenen “desescalada”. Per l’STEI Intersindical, els documents que presenta l’Administració no pretenen encarar cap “nova normalitat”, sinó que volen fer passar amb calçador la situació que teníem abans sense voler modificar res substancial.

Des del nostre punt de vista, el protocol que presenta l’Administració està amarat d’una antic dogma que equipara “feina” amb “feina presencial”.

Llegeix més...

L’STEI Intersindical reitera a la Conselleria d’Educació que ha de formar el personal de neteja abans que s’incorpori als centres educatius

Detalls
Personal laboral
04 Mai 2020

L’STEI Intersindical ha intentat paralitzar l’activitat d’avui als centres educatius, però no ha rebut el suport de la resta de sindicats

El sindicat ha posat en coneixement de la delegació del Govern espanyol a les Balears i el Ministeri de Sanitat que la Conselleria incompleix el Pla de desescalada

Com ja va denunciar dijous passat l’STEI Intersindical, avui s’ha incorporat als centres educatius el personal de neteja per començar les tasques de desinfecció i neteja de cara a les activitats als centres. La Conselleria d’Educació els va comunicar dijous de la setmana passada que avui s’havien d’incorporar.

Llegeix més...

La Conselleria d’Educació incompleix el pla del Ministeri de Sanitat i envia el personal de neteja a fer feina dilluns que ve

Detalls
Personal laboral
01 Mai 2020

Ni els equips directius ni el personal de neteja mateix han rebut cap tipus de formació sobre com hauran de fer la feina, i la Conselleria ha delegat en els centres l’obligació de disposar de material de protecció adequat

L’STEI Intersindical demana que la Conselleria rectifiqui immediatament i convoqui una sessió extraordinària i urgent del Comitè de Seguretat i Salut

Llegeix més...

Mesa Sectorial de Serveis Generals: calendari oposicions

Detalls
Personal funcionari
30 abril 2020

 

Avui hi ha hagut sessió de la Mesa Sectorial de Serveis Generals. L’Administració hi ha duit la seva proposta per reprendre el calendari d’oposicions. Pretenia implicar tota la part social en un calendari que se’ns va trametre ahir a les 13:40 del migdia i que, tanmateix, està subjecte a les variacions que consideri l’EBAP.

Lògicament, hem contestat que tot plegat era una mica precipitat... I que generar expectatives amb terminis encara no ho vèiem clar. Ens hem abstingut en la votació.

Aquí teniu un quadre resum d’aquest acord entre l’Administració, USO, CSIF, UGT i CCOO:

Cos superior Continuarà en el termini d’entre un i tres mesos després que s'hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos de gestió Continuarà en el termini d’entre un i tres mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos administratiu Continuarà en el termini d’entre un i dos mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos auxiliar Continuarà en el termini d’entre un i cinc mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos subaltern
(Reserva 2 %)
Continuarà en el termini d’entre un i dos mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos subaltern Continuarà en el termini d’entre un i cinc mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos facultatiu superior Començarà en el termini d’entre un i sis mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma

A banda d’això, l’Administració també ha arribat a un acord amb USO, CSIF, UGT i CCOO per compensar amb 9.000 euros anuals per cada organització sindical l’incompliment per part de l’administració de proporcionar-nos un local sindical en condicions.

L’STEI Intersindical recorda que és un deure de l’Administració proporcionar-nos un local, però troba que en el context actual d’incertesa no és moment de signar acords que impliquin aquest tipus de compensació.

Si teniu dubtes sobre res, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Més articles...

  1. Manifest del Primer de Maig de 2020
  2. Protocol d’actuació COVID-19 Serveis Generals
  3. L'STEI Intersindical no surt a la foto d'avui
  4. Els facultatius del Servei de Prevenció de la CAIB, els únics d’Espanya que hauran de visitar pacients amb símptomes lleus per Covid-19
  5. L’STEI Intersindical contesta a la directora general Irene Truyols i al conseller Iago Negueruela
Pàgina 51 de 63
  • |<<
  • <<
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • >>
  • >>|
 
 
 

icona twitter   icona facebook  

Qui som | Contacta | Delegacions i horaris | Afiliació | Política de cookies


©STEI Sindicat de treballadores i treballadors INTERSINDICAL de les Illes Balears. C/ Jaume Ferran, 58. 07004. Palma. Mallorca. Espanya. Telèfon: 34 971 901600. Fax: 34 971 903535 Inscrit al registre de la DG de la Funció Pública de Presidència del Govern d’Espanya, número 49. CIF: G07126956

Bootstrap is a front-end framework of Twitter, Inc. Code licensed under MIT License. Font Awesome font licensed under SIL OFL 1.1.