Mesa Sectorial de Serveis Generals: calendari oposicions

 

Avui hi ha hagut sessió de la Mesa Sectorial de Serveis Generals. L’Administració hi ha duit la seva proposta per reprendre el calendari d’oposicions. Pretenia implicar tota la part social en un calendari que se’ns va trametre ahir a les 13:40 del migdia i que, tanmateix, està subjecte a les variacions que consideri l’EBAP.

Lògicament, hem contestat que tot plegat era una mica precipitat... I que generar expectatives amb terminis encara no ho vèiem clar. Ens hem abstingut en la votació.

Aquí teniu un quadre resum d’aquest acord entre l’Administració, USO, CSIF, UGT i CCOO:

Cos superior Continuarà en el termini d’entre un i tres mesos després que s'hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos de gestió Continuarà en el termini d’entre un i tres mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos administratiu Continuarà en el termini d’entre un i dos mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos auxiliar Continuarà en el termini d’entre un i cinc mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos subaltern
(Reserva 2 %)
Continuarà en el termini d’entre un i dos mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos subaltern Continuarà en el termini d’entre un i cinc mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos facultatiu superior Començarà en el termini d’entre un i sis mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma

A banda d’això, l’Administració també ha arribat a un acord amb USO, CSIF, UGT i CCOO per compensar amb 9.000 euros anuals per cada organització sindical l’incompliment per part de l’administració de proporcionar-nos un local sindical en condicions.

L’STEI Intersindical recorda que és un deure de l’Administració proporcionar-nos un local, però troba que en el context actual d’incertesa no és moment de signar acords que impliquin aquest tipus de compensació.

Si teniu dubtes sobre res, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

El Comitè de Seguretat i Salut de Serveis Generals exigeix el tancament de diverses dependències de la CAIB

Per acord unànime dels membres del Comitè de Seguretat i Salut del personal funcionari de Serveis Generals de la CAIB s'ha decidit el tancament de les dependències d'aquesta Administració que s'indiquen més a baix, per trobar-se en el supòsit contemplat en l'article 21 de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals referit a l'exposició dels treballadors a un risc greu i imminent en ocasió del seu treball, en existir en aquests centres episodis sospitosos d'infecció per COVID-19.

Aquesta decisió ha estat comunicada a la Inspecció de Treball per a la seva ratificació o anul·lació, i a la pròpia Administració de la CAIB.

Els centres afectats són:

  • Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball del Carrer de Montenegro, 5 (07012-Palma)
  • Direcció General de Modernització i Administració Digital del Carrer de Sant Pere, 7, (07012 Palma)
  • Conselleria de Transició Energètica i Sectors Productius de la Plaça de Son Castelló, 1 del Polígon de Son Castelló (07009 Palma)
  • Conselleria de Medi Ambient i Territori C/ Gremi de Corredors, 10 del Polígon Son Rossinyol (07009 Palma)

Palma, 23 de març de 2020

SIGNAT: Sindicats CSIF, USO, UGT, SINTTA, STEI-intersindical, CCOO

Bases generals oferta pública 2019 (funcionaris)

Al BOIB núm. 33 de 12 de maig s'han publicat les bases generals que regiran les convocatòries d'oposicions del personal funcionari de l'oferta pública 2018.

Està previst que al llarg del proper més d'abril es comencin a publicar les bases específiques.

Criteris per cessar personal interí

Aquesta instrucció regula els criteris que s'han d'aplicar per al cessament del personal funcionari i laboral interí al servei de l'Administració de la Comumitat Autònoma de les Illes Balears.

Pàgina 15 de 16