Cinc departaments de lliure designació per a controlar els fons Next Generation

Un dels puntals de la modificació recent en l’estructura del Govern de les Illes Balears, l’Oficina de Planificació i Coordinació d’Inversions Estratègiques, acaba de mostrar el llautó. I és que les cinc àrees en què s’estructurarà aquesta nova oficina seran ocupades per funcionaris triats a dit entre totes les administracions de l’estat, amb complements específics anuals que superen els 22.800 euros i complements de destí que superen els 16.000.

Tot i que encara no se sap quantes persones faran feina definitivament a l’Oficina de Planificació, el que sí ha donat a conèixer el Govern, mitjançant el Decret 16/2021, és que la coordinació de les diferents àrees d’aquest nou organisme serà encarregada a cinc superfuncionaris, amb rang de cap de departament.

Llegeix més...

Resum de la Mesa Sectorial de serveis Generals (5 de març de 2021)

A la Mesa Sectorial de Serveis Generals d’avui, 5 de març, s’ha aprovat un nou procés de selecció de personal funcionari interí en cas de necessitat urgent i inajornable. Aquest sistema només s’activaria, de manera excepcional, en els casos d’exhauriment de les borses vigents formades per qualsevol dels procediments prevists en el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de la CAIB.

Aquest procés de selecció que pretén simplificar el procediment de selecció d’interins valorarà, com a mínim, els mèrits següents:

Llegeix més...

La part social convoca la Mesa Sectorial de Serveis Generals

mssgPETIT

Ahir informarem que des de que el dia 15 de maig es va aprovar el Protocol de desescalada la Mesa Sectorial de Serveis Generals no s’ha tornat a reunir.

Davant la manca d’iniciativa per part de la directora general de Funció Pública per a convocar-la i negociar tots els temes que resten pendents com són, entre d'altres: aspectes retributius, teletreball, resolucions sobre la carrera professional, execucions de sentència dictades per autos judicials, la part social, per unanimitat hem convocat una Mesa Extraordinària amb el punt del dia següent: “Informa a la directora general de Funció Pública de la preocupació i malestar de la part social pel bloqueig i la manca de negociació col·lectiva i tractar d’apropar postures per tal d’encetar un diàleg efectiu”.

Llegeix més...

Mesa Sectorial de Serveis Generals: calendari oposicions

 

Avui hi ha hagut sessió de la Mesa Sectorial de Serveis Generals. L’Administració hi ha duit la seva proposta per reprendre el calendari d’oposicions. Pretenia implicar tota la part social en un calendari que se’ns va trametre ahir a les 13:40 del migdia i que, tanmateix, està subjecte a les variacions que consideri l’EBAP.

Lògicament, hem contestat que tot plegat era una mica precipitat... I que generar expectatives amb terminis encara no ho vèiem clar. Ens hem abstingut en la votació.

Aquí teniu un quadre resum d’aquest acord entre l’Administració, USO, CSIF, UGT i CCOO:

Cos superior Continuarà en el termini d’entre un i tres mesos després que s'hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos de gestió Continuarà en el termini d’entre un i tres mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos administratiu Continuarà en el termini d’entre un i dos mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos auxiliar Continuarà en el termini d’entre un i cinc mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos subaltern
(Reserva 2 %)
Continuarà en el termini d’entre un i dos mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos subaltern Continuarà en el termini d’entre un i cinc mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma
Cos facultatiu superior Començarà en el termini d’entre un i sis mesos després que s’hagi aixecat l’estat d’alarma

A banda d’això, l’Administració també ha arribat a un acord amb USO, CSIF, UGT i CCOO per compensar amb 9.000 euros anuals per cada organització sindical l’incompliment per part de l’administració de proporcionar-nos un local sindical en condicions.

L’STEI Intersindical recorda que és un deure de l’Administració proporcionar-nos un local, però troba que en el context actual d’incertesa no és moment de signar acords que impliquin aquest tipus de compensació.

Si teniu dubtes sobre res, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Pàgina 5 de 7